- This event has passed.
SELKOKIELI- INFO
21.08.2024 @ 14:00 - 15:15

TERVETULOA SELKOKIELI-INFOON
Haluaisitko seurata uutisia tai lukea kirjoja helpommalla suomen kielellä?
Tuottaako Kelan tai TE-palvelujen ymmärtäminen vaikeuksia? Tiedätkö mitä selkokieli on?
Tiesitkö, että uutisia, kirjoja ja oppaita on saatavilla myös helpommalla suomen kielellä.
Selkokielestä hyötyvät kaikki, etenkin sote-palvelujen asiakkaat ja työntekijät. Tule kuuntelemaan mitä selkokieli on.
Tervetuloa Niemikotisäätiön asiakkaille ja työntekijöille järjestettävään Selkokieli-infoon Valtti Valmennukseen. Infon pitää kokemusasiantuntija Aino.
Voit osallistua paikan päällä tai Teamsin kautta. Paikan päällä kahvitarjoilu.
Info pidetään keskiviikkona 21.8.2024 klo 14–15.15.
Ilmoittautumiset 19.8. mennessä: sonya.moody@niemikoti.fi / 040-700 9790
Valtti Valmennus: Kuortaneenkatu 1, Helsinki
Linkki printattavaan kuvaan. Klikkaa ja käytä selaimen tulostustoimintoa


