Loading Events
  • This event has passed.

« Kaikki Events

SELKOKIELI- INFO

21.08.2024 @ 14:00 - 15:15

TERVETULOA SELKOKIELI-INFOON

 

Haluaisitko seurata uutisia tai lukea kirjoja helpommalla suomen kielellä?

Tuottaako Kelan tai TE-palvelujen ymmärtäminen vaikeuksia? Tiedätkö mitä selkokieli on?

Tiesitkö, että uutisia, kirjoja ja oppaita on saatavilla myös helpommalla suomen kielellä.

 

Selkokielestä hyötyvät kaikki, etenkin sote-palvelujen asiakkaat ja työntekijät. Tule kuuntelemaan mitä selkokieli on.

 

Tervetuloa Niemikotisäätiön asiakkaille ja työntekijöille järjestettävään Selkokieli-infoon Valtti Valmennukseen. Infon pitää kokemusasiantuntija Aino.

Voit osallistua paikan päällä tai Teamsin kautta. Paikan päällä kahvitarjoilu.

Info pidetään keskiviikkona 21.8.2024 klo 14–15.15.

 

Ilmoittautumiset 19.8. mennessä: sonya.moody@niemikoti.fi / 040-700 9790

Valtti Valmennus: Kuortaneenkatu 1, Helsinki

Linkki printattavaan kuvaan. Klikkaa ja käytä selaimen tulostustoimintoa

Details

Organizer

Venue